15 éves az Esteticum Beauty Salon

Home / Szépség / 15 éves az Esteticum Beauty Salon
15 éves az Esteticum Beauty Salon

A külső a belső szépséggel lehet teljes, vallja a 15 éves hévízi Esteticum Beauty Salon csapata

A legmodernebb kozmetikai kezelések és szépségtechnológiai eszközök, valamint nemzetközi és saját márkás beauty-termékek terén a legmagasabb minőséget képviseli az idén 15 éves Esteticum Beauty Salon a hévízi NaturMed Hotel Carbonában. Külföldről és belföldről visszajárnak hozzájuk nemcsak szakértelmük miatt, hanem azért is, mert számukra a vendég az első, akihez hitvallásuk szerint legrövidebb út a szívből jövő mosoly. Torhosi Tünde, a szalon vezetője igazi örömünnepnek éli meg a májusi születésnapot, aki a kerek évforduló kapcsán mutatja be a szépségszalon szolgáltatásait és mesél történetükről.

A szalon sikerének titka nemcsak abban rejlik, hogy mióta megnyitottak, a legmodernebb és legjobb minőségű termékekkel és szépségtechnológiai eszközökkel dolgoznak, hanem abban is, hogy számukra mindig a vendég az első – állítja Torhosi Tünde, a 15 éves Esteticum Beauty Salon vezetője.

A szalon folyamatosan követi a kozmetikai trendek alakulását. Melyek most a legújabb trendek?

Blue Diamond díj –Európa legjobbjai között

Torhosi Tünde, mesterkozmetikus és executive spa menedzser, az Esteticum Beauty Salon vezetője 2011-ben nyerte el a Blue Diamond díjat, amelyet a professzionális egészségturisztikai szakembereket tömörítő szervezet, a Forum Hotel&Spa Európa legkiemelkedőbb spa menedzsereinek ítél oda.

Kezdetektől fontosnak tartjuk, hogy a hagyományos kozmetikai módszerek mellett a legújabb szépségápolási trendek is megjelenjenek nálunk.

Idén a nagy kozmetikai cégek tapasztalatai alapján több fókusz kerül az egészséges bőrre, ami összefügg azzal, hogy az elmúlt közel két évben a pandémia miatt hordani kellett az arcmaszkot. Az így kialakult bőrproblémákkal szalonunk szinte azonnal foglalkozni kezdett. Saját, letisztult koncepciónkhoz igazodva ugyanakkor kizárólag azokat a legmodernebb és mindenekelőtt tiszta termékeket, valamint beauty-szolgáltatásokat építjük be kínálatunkba, amelyek nemzetközileg is elismert, prémium kategóriának számítanak, és beleillenek mind szalonunk, mind a Carbona eszmeiségébe.

Milyen szolgáltatásokkal várják vendégeiket?

Első lépésben számítógépes arcdiagnosztikával mérjük fel az arcbőr állapotát, hogy egyénre szabott kezelést ajánlhassunk. A klasszikus kozmetikai kezelések és arcápolás mellett keresettek többek között a sejtszintű, hialuron- és aminosavas arckezelések, az ultrahangos fényterápia és a thalasso terápia. Vendégeink nemcsak helyben élvezhetik az általunk használt termékcsaládok jótékony hatását, hanem a termékeket haza is vihetik.

Szintén népszerű a gépi alakformálás: a Vacustyler például a vérkeringésre, nyirokrendszerre és a szövetre van jó hatással, a Celluloderm pedig izomstimulálással teszi vékonyabbá a bőr alatt rejtőző plusszokat és feszesebbé az izmokat.

Mivel szalonunk komplexen gondolkodik a szépségről, vendégeink klasszikus manikűr és pedikűr szolgáltatásokat is igénybe tudnak venni, L’Oréal fodrászatunkban pedig a hajápolásról és a frizuráról is gondoskodunk.

Milyen készítményekkel dolgozik a szalon?

Indulásunk óta a kiemelt termékek közé tartoznak a francia Thalion thalasso terápiához fejlesztett készítményei, amelynek márkanagykövetei vagyunk. Nagy öröm számunkra, hogy a francia tulajdonosok rendszeresen járnak hozzánk, és egyes termékek európai startjára szalonunkat kérik fel.

Ugyancsak a kezdetektől megtalálhatók palettánkon a Jean d’Arcel Arcelmed biotechnológiai arckezelései, néhány éve pedig a legmodernebb német Kleanthous arckezelések is, amelyek a bőr struktúrájának sejtszinten történő megújításán alapulnak.

A legbüszkébbek természetesen saját termékünkre vagyunk, amihez egy kezelési know how is kapcsolódik. A mySPIRIT skincare egyedi kezelési koncepcióra épül: az exkluzív, személyre szabott arckezelések olyan kiváló bio alapanyagokkal ápolják az arcbőrt, amelyek a legszigorúbb követelményeknek is megfelelnek.

Hogyan merült fel 15 évvel ezelőtt, hogy a Carbonában szükség lenne beauty-szolgáltatásokra?

Tulajdonképpen a Carbona különböző részlegeinek fejlesztéséből és a terület bővüléséből adódott az igény arra, hogy komplex szépségápolási szolgáltatások is elérhetők legyenek a szállodában. Izgalmas kihívásnak éreztem egy olyan szépségszalon megteremtését, amely szolgáltatásaival és termékeivel illeszkedik a Carbona szellemiségéhez és a tradicionális hévízi gyógykúrához.

Jó látni, hogy a hat fős csapat mindig csupa mosoly. Mi ennek a titka?

Én úgy gondolom, nem kell titkos összetevő ahhoz, hogy egy csapat jól működjön. Elsősorban két dolgot szeretnék említeni, ami megtartó erővel bír, és amit épp ezért mindig szem előtt tartunk indulásunk óta. Az egyik a szakmai fejlődés lehetősége: mi mindig arra törekszünk, hogy a kollégák minden egyes napot szakmai sikerként éljenek meg saját területükön, és azon fejlődni is tudjanak. Többek között a zalai iparkamarával is együttműködünk, a tanulók számára pedig presztízsnek számít szalonunkba jönni gyakorlatra.

A másik lényeges dolog, ami összekovácsol egy csapatot, az emberi oldal. Mivel sok időt töltünk együtt, rendkívül fontosnak tartom az empátiát és az egymásra hangolódást. A vendégeink akkor térnek vissza szívesen hozzánk, ha segítjük egymást, együtt rezgünk, és persze szívből mosolygunk, ezen pedig folyamatosan kell dolgozni.

Mire emlékeznek vissza legszívesebben az elmúlt évekből?

Ha valamit ki kell emelni az elmúlt 15 évből, az szalonunk nemzetközi színvonalán, elismertségén és a szakmai sikeren túl leginkább az út, amit a kollégákkal együtt tettünk meg, és amelynek során láttuk egymást felnőni, és munkatársakból barátokká váltunk. Sikerült egy biztonságos, családias légkört teremtenünk. Arra is nagyon büszkék vagyunk, hogy rengeteg visszatérő vendégünk van belföldről és külföldről egyaránt, sokakkal személyes a kapcsolatunk.

Miben követi a Carbona és Hévíz szellemiségét az Esteticum Beauty Salon?

Szalonunkat úgy nyitottuk meg, hogy beauty-szolgáltatásaink illeszkedjenek a Carbona értékrendjéhez, szellemiségéhez és szolgáltatásaihoz, ezen belül is a termálvízhez kapcsolódó hagyományos hévízi kezelésekhez. 15 éve egy komplex rendszerben dolgozunk, szimbiózisban működünk a gyógyászattal, a marketinggel és az értékesítéssel. Nagyon fontos, hogy a vendég értse, milyen kezelésekre jelentkezhet, és azok hogyan működnek. Ezért a világos és informatív kommunikáció érdekében gyakran a marketinges munkatársak is részt vesznek az új kozmetikai kezelésekhez kapcsolódó képzéseken. Általában nagyon jól kiegészítjük a szálloda különböző, egészséget támogató kúráit, így például a szezonális léböjtkúrán résztvevők közül sokan visszatérő vendégeink, akiknek fontos bőrük méregtelenítése és táplálása is.

Milyen terveik vannak?

Természetesen több terméknél is tovább szeretnénk vinni márkanagyköveti pozíciónkat. Elsősorban a stabilitásra törekszünk, és arra, hogy megőrizzük termékeink és szolgáltatásaink magas minőségét. Emberileg is a maximumot szeretnénk nyújtani. Fontos, hogy szívből tudjunk egymásra mosolyogni, mert a külső szépség a belsővel lehet teljes.